LIVE: big mountain lijnen in Montgenevre

Rogier

Na tree runs in Sauze d'Oulx op woensdag en toeren in Abriès op donderdag ben ik vandaag op big mountain jacht gegaan in Montgenevre. Dit gebied net op de grens tussen Frankrijk en Italië is een heerlijk speelplek als je de weg een beetje kent. Omdat de base er al goed was voor de dump en de sneeuw er stabiel lag werd dit vandaag de bestemming. Samen met François Kern en Benjamin Gerard Grosso liepen we naar die plekken waar weinig mensen komen en werden we beloond met heerlijke couloirs en fantastische poedervelden.

Mooi weer drie dagen poeder in de pocket. Dank aan Morris voor de spot on voorspelling. Dank ook aan koning winter ;)

Earn your turns

Hard werken

De beloning

Zijn jullie de afgelopen dagen nog bij mij in de buurt geweest? Ik ben benieuwd wat je van de Piemonte en/of de Hautes Alpes vond. En natuurlijk ben ik reuze benieuwd naar jullie foto's en video's. Ik zag al wat voorbij komen in de reports. Maar mocht je meer hebben, post ze dan ff hieronder. Net als je lovende woorden over mijn regio ;)

Reacties

Ee1co
Gevorderd
Tim2
Beginner
QmaartenQ
Beginner
JobLomans
Expert
paddyodenneboom
Expert
popski
Expert
Rogier
Elite
philipc
Gevorderd
Dutchess
Gevorderd
koen_djfistel
Gevorderd
Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.
Advertentie

Sneeuwval komende 6 dagen

• 1
    Kaprun - Zell am See
    96 cm
  • 2
    Zillertal
    92 cm
  • 3
    Jungfrau Region
    84 cm
  • 4