PowderQuest
Download gratis
Freeride Paspoort
Heb jij hem al?
Nederlands
English

Splitboardweekend 22-24 Feb. en hoeveel zijn er hier eigenlijk?

1 2 3 »
Beginner

ieism 23 jan. 2013 08:07

Overgeheveld uit een ander topic, was ik benieuwd hoeveel splitboarders er nu eigenlijk zijn op Wepowder en of het een leuk idee zou zijn een tripje te organiseren.

Niet alleen het hoog alpine klauterwerk, maar vooral ook voor beginners want daar zijn er volgens mij aardig wat van hier.
Zodat iedereen elkaar een beetje leert kennen en de contacten voor volgend seizoen vast gelegd zijn.

Als je nog aan het sparen of bouwen bent, maar je weet zeker dat je split ooit wel af komt, kan je er natuurlijk ook één huren.

Dus als iedereen die al een split heeft hier even "ho" wil roepen.

EDIT: We hebben 22-24 februari gekozen, als je dan ook kan en mee wil vul dan je gegevens vast in met de link hieronder.

------------------------------------------
En als een weekend ergens eind februari of begin maart je leuk lijkt roepen we "hoho".

Invullen wanneer je kan hier: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsrqtvOhZFQDdDNDZnJKNUVUT...
*bericht bewerkt door ieism op 7 feb. 2013 10:34 (9% aangepast)

Gevorderd

tsc72149 23 jan. 2013 10:18

ho!
ride free,but be aware for the white dragon!

Gevorderd

tsc72149 23 jan. 2013 10:19

ergens in maart:hoho!
ride free,but be aware for the white dragon!

Gevorderd

Teleaddict 23 jan. 2013 10:24

http://splitboardshop.nl/

nee, ik heb geen belangen wink

mooi idee trouwens!! zo'n weekend
http://verticaldissidents.net

Gevorderd

robbert 23 jan. 2013 10:28

ho en hoho

Beginner

nebukadnezzar 23 jan. 2013 12:12

ho, ben eind feb al in zauchensee...
I just happen to have a split personality.

Beginner

nebukadnezzar 23 jan. 2013 12:12

ho, ben eind feb al in zauchensee...
I just happen to have a split personality.

Beginner

Rapro 23 jan. 2013 12:16

Ho, Hoho!
Goed initiatief! Vorig jaar voor het eerst gesplit samen met een telemarker. Nu splitboard gekocht en wil 16/3 met skitoeren.nl naar de Otztaler Alpen om een Snowboard toer te maken, zie http://www.skitoeren.nl/tocht/70/snowboard_tztaler_runde....
Ben echter ook beniewd naar contacten met andere splitters en sta zeker open om ergens een (lang) weekendje te plannen. Ook in Zuid Duitsland, bv bij Lenggries kan je (bij voldoende sneeuw) erg mooie toeren maken zondar dat het meteen hard-core wordt.

Beginner

Roy 23 jan. 2013 13:09

Gunstig. Dus Ho....
Roy

Gevorderd

alexsvw 23 jan. 2013 14:11

Ho en afhankelijk van het weekend hoho
Walking down a mountain is a waist of gravity

Beginner

poling 23 jan. 2013 14:26

geen ho, maar misschien wel een hoho. lijkt me een super weekend worden. goed initiatief allerzins

Beginner

RenedeM 23 jan. 2013 15:25

ho en afhankelijk van het weekend hoho!

Mooi initiatief

Beginner

poling 23 jan. 2013 15:28

@RenedeM was jij niet mee bij SSC L1 in Klosters 2 jaar terug? Split tegenwoordig?

Beginner

RenedeM 23 jan. 2013 15:53

@ Poling

Zeker! Dat is alweer een tijdje geledensmile

Sinds vorig jaar aan de split doordat mijn vaste skimaatje een toursetje had aangeschaft. Daarmee was ik met tennisrackets wel echt flink in het nadeel. Split kunnen huren bij MK en daarna voor een vriendelijke prijs overgekocht.

Ik denk dat ik, net als velen hier, een beginnend splitboarder bensmile

Beginner

poling 23 jan. 2013 16:00

gaaf. ik ben overigens (nog) geen splitter.
Zou leuk zijn om weer een tripje te maken smile

Expert

TeleG 23 jan. 2013 17:15

hohoho smile

Beginner

AlexL 23 jan. 2013 18:29

Ho en als de logistiek thuis lukt hoho!

Beginner

ieism 23 jan. 2013 19:49

Veel ho's hier zeg ... smile

Je kan hier allemaal invullen wanneer je kan enzo, dat is makkelijker plannen.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsrqtvOhZFQDdDNDZnJKNUVUT...
*bericht bewerkt door ieism op 23 jan. 2013 22:55

Beginner

Rapro 23 jan. 2013 19:59

ieism, als je het document vrijgeeft vul ik het graag in!

Gevorderd

Markie 23 jan. 2013 20:02

Don't call me a HO maar heb er wel een...

Beginner

ieism 23 jan. 2013 20:29

ieism, als je het document vrijgeeft vul ik het graag in! Rapro op 23 jan. 2013 19:59

Ach so ja..., nu doet ie het als het goed is.
*bericht bewerkt door ieism op 23 jan. 2013 22:54 (29% aangepast)

Gevorderd

Niels blogger 23 jan. 2013 22:36

Lekker bezig!

ho en helaas hono voor mij dit seizoen. Volgend seizoen ben ik er graag bij!

Gevorderd

japser_be 24 jan. 2013 09:55

Wat zou de prijs ongeveer zijn ?

Ben echt een totale beginner in het splitten wink

Nemen jullie skipas ? Waar slapen we ? Is er een gids ?

Ik ben namelijk al 3 keer geweest dit seizoen en de 4e keer krijg ik niet meer rond als de prijs hoger is als 250 voor app skipas en gids ...

Heb wel een auto waar ik in kan slapen (zal wel berekoud zijn) en gratis tankkaart in belgie ... (rijd 1100km met volle tank )

Beginner

ieism 24 jan. 2013 10:22

Wat zou de prijs ongeveer zijn ?
japser_be op 24 jan. 2013 09:55

Dat is een beetje lastig in te schatten, naar mijn idee kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. Morris gaat ons hopelijk een paar dagen van tevoren vertellen waar we het beste heen kunnen, en dan kunnen we acco gaan regelen. Een appartement delen in een klein gebied hoeft niet zo duur te zijn.

Afhankelijk van hoeveel mensen er mee gaan, wat de condities zijn, en wat het niveau is kunnen we kijken wie er een gids willen of nodig vinden.
Ik zelf hoef niet per se met een gids op stap als het lawinegevaar laag is, het terrein mellow, en er wat ervaring in de groep is. Maar anderen willen dat misschien liever wel.

Of je altijd een liftpas nodig hebt is ook nog maar de vraag, als er tot in het dal sneeuw is en het gebied leent zich ervoor kan een beginnersgroep ook gewoon omhoog lopen. Het is tenslotte een splitboard trip.

Gevorderd

japser_be 24 jan. 2013 12:58

Misschien is duidelijk maken wat je eigenlijk verwacht van het splitten ?

Effectief veel stappen en 1 a 2 lijntjes per dag rijden dus echt touren of eerder liftje nemen dan nog half uur tot uurtje vellen om echt mooie lijntjes te rijden en er zo iets meer te rijden maar minder splitten ?

Beginner

ieism 24 jan. 2013 13:25

Heb zelf geen voorkeur, het is maar net wat de groep wil en kan.

Ik denk dat je met heel veel verse pow wat eerder voor de afdalingen gaat en als er al twee weken niets gevallen is zal wat meer touren logischer zijn.

Het is ook een beetje een alles kan/mag concept want er staat nog niets vast.

Gevorderd

robbert 24 jan. 2013 13:29

Misschien is duidelijk maken wat je eigenlijk verwacht van het splitten ?
Effectief veel stappen en 1 a 2 lijntjes per dag rijden dus echt touren of eerder liftje nemen dan nog half uur tot uurtje vellen om echt mooie lijntjes te rijden en er zo iets meer te rijden maar minder splitten ? japser_be op 24 jan. 2013 12:58

Voor mij is dat om het even en laat ik liever van de condities en gebied keuze afhangen.

Gevorderd

Fonzie 24 jan. 2013 14:07

Idd een heel euk idee zo'n Splitfest weekend Ivar! Ik zelf geen ho, zou dus een huur-ho en dan misschien hoho doen. Even bedenken....
*bericht bewerkt door Fonzie op 24 jan. 2013 14:07
Never a last run..

Beginner

ieism 26 jan. 2013 10:10

Ik mis nog behoorlijk wat mensen hoor, ik weet dat er zeker nog 10 splitters zijn. Dus bump.

Gevorderd

Tim1 blogger 26 jan. 2013 17:05

Hier nog een!

Gevorderd

Tim1 blogger 26 jan. 2013 17:05

Hier nog een!

1 2 3 »

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen hier reageren. Login of registreer.

Safety Academy

Veilig off-piste begint met kennis. Het startpunt voor iedereen die off-piste skiet of snowboardt of dat wil gaan doen. Lees meer...

Insider tips

Deel je geheimtips met de community Lees meer...

readMore